MiracAlpinveUmutunAnnesi bende 2. Ay aşısı olduğu gün çok ağladı diye yanıma aldım sonra eşime bizi birkaç gün idare et acısı geçsin dedim bu birkaç günde ben çok alıştım oğlumla uyumaya beşiğine koyunca üşüdü mü üstü açılıyo mu içim rahat etmemeye başladı şimdi 20 gündür beraber yatıyoruz ben ayrılamıyorum içim rahat etmiyo ilerleyen zamanlarda benimki de kendi ayrılmak istemiycek farkındayım ama ne yapıyım ayrılamıyorum 😂