Afram96 gelişim hormonu gece salgılanır diye biliyorum bende ben özellikle akşam olduğunda yatırcağım zaman loş ışık yapıyorum hiç bişey olmasa telefondn filaşı açıp komidinin üztüne koyuyorum etrafa loş ışın versin diye müziğimizi açıp yatırıyorum hiç konuşmuyorum bakktım konuşmak oynamak istiyo alıp kendi yatağıma yatırıyorum oynuyorum kollarını bacaklarını hareket ettirip yorulmasını sağlıyorum hagiften gözleri kızarıyo elleriyle gözlerini ovşalamaya başlıyo kendimde yorgunsam yanına uzanıp gözlerini kapatıyorum bir iki kıpırdanıyo sonra bakıyo benim gözler kapalı oda kapatıyo gözlerini yorgun değilsem yatırıyorum yatağına hafif sallıyorum dalana kadar sonra müziği 5 10 dk kadar daha çaldıktan sonra kapatıyorum gecede emzirince uyuyo zaten çıt sesine uyanıyorum çok ağlatıp uykusunu açmamaya gayret ediyordum ilk zamanlar hemen geri dalıyordu şimdi alıştığı için emzirip yerine yatırıyorum bende uyumaya devam ediyorum tekrar sallama ihtiyacı duymuyorum