Merhaba kizlar, kizim 3ay 13 gunluk. 2.ayindan beri gece 1-2 den once yatiramiyordum. Son 1 haftadir 23.00 da yatrmaya alistirdim. Gercekten cok mutluyum. Hedefim 22:00 bakalim yavas yavas bi duzene giriyoruz sanirim.. gece de belki bir iki defa mizmizlaniyor ama sabaha kadar da uyanmiyor cok sukur. Sizler de durum nedir oturtmaya basladiniz mi yoksa bu duzen bozulur mu korkmuyida degilim