yeenlina Merhaba, benim bebeğim de 1 ay 6 günlük.Şuan bu yazıları uykuya dalamadığı için yastığa koyup salladığım yatağımdan yazıyorum:) sürekli sıçrıyor uykuya dalamıyor ,indirim yatağa koyduğum da hemen uyanıyor.Sanırım 1.ayı bitirenlerin ortak kaderi bu🤔🙃