Deletedmom_58 Bugun sadece 1 saatlik uyku ile geçirdi kızım gözü bi dalıyo tam beşiğine koyucam geri uyanıyor. Bi dahaki sefer tam dalsın öyle yatırıyim diyorum kendiliğinden hemen geri uyanıyor ne yapmam lazım hanımlar ilk tecrübem helppp
Aselemine27 Deletedmom_58 aynı bizde öyleydik canım şimdi 2 aylık olduk biraz düzeldi ama bazı günler yine aynı öyle günde 2saat bile uyumuyor sabır gerekiyor bi çare bulamadım ben
Sedamiraz Deletedmom_58 belki gazı olabilir yada sancısı olabilir ve bi kitapda okudum ilk doğan bebekler anne kokularını alarak uyumayı çok seviyorlarmış belirli bir süre tabikide bebeğiniz uykuya daldıgında yanına kıvrılın ben öyle yapıyorum uzun süre uyuyo ve bende dinlenmiş oluyorum ☺️
Glcntna Deletedmom_58 1 aylık olduk bizde sunıyız beşiğine koyunca hemen ağlıyor . Mememde uyumayı istyor bide yanına yatıyorum kokumu alınca yzun uyuyor anca bugün öyle uyuduk
QueenMommm Deletedmom_58 normalde beşiğinde uyumazdı 10 dk bi uyanırdı yanıma alırdım bu aralar koyuyorum beşiğine uyumaya başladı gecede uyuyo 1 kere uyanıyo yanıma alıyorum emziriyorum yanımda uyuyo mızmızlanırsa emziriyorum uyuyo tekrar maşallah diyeyim 🧿
Deletedmom_58 QueenMommm oy masallah Rabbim bagislasin iki gündür uykususuz biz de inşallah çabuk geçer bu atak o ağladıkça ben kötü oluyorum
QueenMommm Deletedmom_58 inşallah geçecek ben ilk günler o uyuduğu zaman bende hemen uyuyordum şimdi hiç uyumuyorum 😁
Elifay12 Deletedmom_58 bebeklerimiz aynı gün doğmuş ☺️ bizde de durum aynı uyuması için yatağa koyuyorum 5 dk olmadan uyanıyor. Göğsümde ya da kucağımda uyuyor ama yatakta uyumuyor. 5. Hafta atağı olabilir demişlerdi ve uykuya dalarken çok zorlanıyor. Uykusu var uyuyamıyor ve ağlıyor. Dönemsel bir şey olduğunu düşünüyorum ve geçmesini bekliyorum
Deletedmom_58 Elifay12 aa gerçekten mi Allah bağışlasın 🤭 evet aynı böyle bizim de o ağladıkça ben dayanamıyorum geçer insallah bir an önce
Elifay12 Deletedmom_58 nerde rahat ederse orada uyumasına izin veriyorum yeter ki uyusun ☺️ Israrla yatağa yatırmıyorum çünkü uyumazsa daha hırçın oluyor bir sonraki uykuda daha zor uykuya dalıyor. Evin işi gücü kalıyor ama kızım rahat etsin huzurlu olsun yeter ☺️
QueenMommm Deletedmom_58 kıyamam çok kötü ya o uykusuzluk ölü gibi oluyorsun ben o zamanlar uykusuzluktan bazen sesimi yükseltiyordum neden uyumuyorsun diye ağlıyordu şimdi aklıma gelince bile üzülüyorum keşke yapmadaydım öyle diye ay ağlayasım geldi şimdi 😭😭