Mommyishome canım 38 olduğu an direk ilaç vermek doğru değil. Şimdi onda enfeksiyon var ki antibiyotik vermiş doktor. Bir noktaya kadar ateşinin yükselmesi lazım ki ateşle vücudu o mikroba saldırsın savaşsın. Örneğin grip virüsü 39 derece de ölüyorsa vücut hemen ateşi 39 a çıkarmaya çalışıyor ki savaşabilsin. Aslında ateşi çıkıyorsa bu çok iyi birşey bağışıklığının doğru çalıştığını be vücuda giren enfeksiyonla savaştığını gösterir. İlaç verme düzeni ise 38,5 dan sonra verilmeye başlanmalıdır. Yani belki 38 den yukarı çıkmayacak o yüzden bekle biraz. Bir de gece için doktorundan fitil isteyebilirsin daha hızlı ve etkili düşürür. Hatta acil doktorları ateşi çok yükseldiğinde yola çıkarken bi fitil atın öyle yola çıkın derler. Ever ateş korkutucu bir şey biliyorum ama kontrol altında iken bünyeye biraz izin vermek gerekiyor. Bizim boğaz enfeksiyonu olduğunda 39,5 çıkınca fitil attık. Sonrada 39 a yaklaşmadan çok ateş düşürücü vermedim. Asıl ilacınız antibiyotik çünkü. O mikrobu kırdığı an ateşi de düşecektir. Bence en etkili yöntem çocuğu soymak ılık su ile ara ara ıslayıp yürütmek.