Bebeğim 2 gecedir ateşi var. Dün antibiyotik başladık ama henüz etki göremedik. Ateşi kontrol altında tutmak için pedifen calpol veriyoruz dönüşümlü. Şimdi calpol verdim ve uyudu. Ben uyusam mı hiç bilmiyorum. Ateş yükselirse kendi uyanır mı? Calpol hiç düşürmüyor ateşini. Ama mecbur veriyorum hep pedifen olmasın diye. Çok uzun aralık bırakamıyorum çünkü ateş hep var. 2 gecedir hiç uyumaıdm desem yeridir. Alarm kurdum ki kurmasam da olurmuş, çalmadan kapattım. O kadar evhamlanıyorum ki dalamıyorum uykuya sürekli ateşini kontrol ediyorum.38 i geçti mi ilaç veriyorum uyandırıp. Aslında gün içinde keyfi de yerinde safece ateşi var. Off bu analık ne zor. Artık uyumalı mıyım ben de? Uyumazsam yarın bebeme nasıl bakarım hiç bilmiyorum