Yarenokty Aslcks internettende araştırdım senin yazdıgım gibi yazmış herkez teşekkür ederim canım aydımlatman için
Muhasebeciana Yarenokty evet var ama kimi yer yapiyor kimi yer yapmiyor 1 yasindaki asilardan 1 tanesi bacaktan yapiliyor diye hatirliyorum benim kizima yaptilar kizamik asisiydi 1 yasinda tekrar vurdular suan 16 aylik
Nisabera09 Yarenokty 9.ay aşısı olmadan 10 gün önce yaptır aşıya sonuçlarla gel dedi mart 10da aşısı var 🙏🏻
Yarenokty agns yok bu üçretli aşı değil rota ve menenjitti olduk valla Allahım kolaylık versin iki aşıya 1000 tl para verdik her vurdurdugumuzda
agns Yarenokty Amin amin benim de yarın 2. Dozu var rota virüs aşısının Kizamik kızamıkçık kabakulakmis o aşı bakalım
Aslcks Minesimsek bende aşıdan önce araştırdım biraz. Doktor şöyle dedi; anne sütü 9 ay koruyor. Eğer 3ay ben bir yere çıkmam kimseyle temasta bulunmam diyorsan yaptırma, bu da mümkün olmadığı için doktorumuzun da önerisi ile aşı yaptırdım.
Yarenokty Zey6 bugun aradi asiyi soylemedi normalda kontrol vardi yarin asi var dedi kapatti soramadim yarin detayli ogrenecem ama sizlerdende bilgi almak istedim
Melisa59 Yarenokty var 9 aylikkken yaptılar vede 1 yaşının ertesi günu çağırmışlar . Annem götürmustu aşıya
Gozdegemen Normalde bir yaşında yapilan kızamık aşısı 9. Aya çekilmiş. Ama biz 10. Ayda yaptıracağız bir 10 gün sonra menenjit aşısı olacak çünkü
Yusufagahinannesi Yenianne0681 sağlık ocağında mı yaptırdınız aşıyı bize 9. Aysa aşı dendi ama kan alınacak denmedi
Yenianne0681 Yusufagahinannesi biz ozelde doktorumuza gittik hepsi orada yapildi ama saglik ocagindanda arandik yaptirdik dedik
Nisan12 Yarenokty Bizimde ebemiz çağırdı yarın gidicez bizde bakalım normalde 12 ay aşısı ama öne çekilmiş 2 doz şeklinde yapicaz dediler