Csknozge merhabalar bilginize ihtiyaç duyduğum bi konu var cevaplarsanız çok mutlu olurum. Bende şuan sağ arka alt azı dişlerimi implant yaptırma sürecindeyim iki adet ve yanyana. Daha önce kanal yapıldı diş sıkma problemim olduğu için sürekli iltihaplanıyordu en sonunda çekelim kanal tutmuyor dediler bende kabul ettim yoksa antibiyotik kullanmaktan ölecektim artık ve 6 sene oldu… kemik yapısında bi kayıp olmamış o yüzden implant için uygunmuş ancak benim korkum diş sıkması implantıda olumsuz etkiler mi bide diş sıkmaktan bu da olmuyor diye çıkarmaya kalkarlar mı? Yani o kadar çok korkuyorum ki emin olamayıp iki yere gittim net bi cevap alamadım çok uzun yazdım kusura bakmayın umarım okuyup dönebilirsiniz🙏🏻