Merhabalar 2 ay önce 3 adet kore malı implant taktırdım.Sadece vidaları atıldı. 3 ay geçtikten sonra üzerine diş takılacak. Yapılma aşamasını hissetmedim.Doktor dk tut istersen dedi 3 dk sürüyo.Dolgudan çabuk diyeyim sen anla :))) Uyuşukluk geçince dikişlerde sızı oldu ama ertesi gün o da yoktu fazla.Bi hafta antibiyotik kullanıyosun.Bırakınca zaten günlük hayata dönmüş oluyosun.