Kızlad ben 85 kilo ile hamile kaldım 110 ile doğum yaptım şuan bebeğim 11 aylık ve 90 kiloyum
2 haftadır diyetteyim ve sabah aç karnına tarçınlı su içiyorum canım hiçbirşey yemek istemiyo aşırı iştah kapatıyor
acıktıkçada gene trçınlı su içiyorum bebeğim emiyor ve 2 haftada 5 kilo verdim diyete başladığımda 95 tim
Ama sezeryan olduğum için şu göbek bi türlü gitmiyo ne yapabilirim sezeryan göbeğimin gitmesi için mekik mi ??? Çok işe yarıyo diyolar ama çok zorlanıyorum yaparken ??