Deleted098 bende egitim ilk kendim verdim sonra 1 yaşında bi uzmandan almak istedim,aldim . Arada hic bir fark yok ilk günler agliyor. Sizin yanlisiniz var illa temas kuruyorsunuzdur. Bebekte beklentiye giriyor. Eger cocugun uyku vaktiyse, karni toksa muhakkak uyur. Binlerce kadin var diş cikarma döneminde bile cocuk mizmizlanmadan uyuyor. Benim çocuğum da dahil. Gerçekten 4. Günden sonra temas etmeden bebeğini yatirdiniz mi ? Bence ilerlediginiz yolu bir gözden gecirin. Bebeginiz daha fazla aglamasin güzel güzel uyusun. Eger gerçekten temassiz kalirsaniz bir kaç gün yataga koyduğunuzda saga sola dönüp uyuyorlar