Deleted098 başta eğitim adı altında öğrenilmiş çaresizliği annelere dayatan bu akılsız çakma danışmandan kurtulduğunuz için tebrik ederim. Uyku eğitimi diye bir şey yoktur. Bebeğe destek vermelisiniz. Rutin diye iki saat banyosu bilmem nesine de gerek yok inanın bana. Bebek annenin kokusunu ister daha dünyaya yeni gelmiş uyutmaya zorlarsanız elbette uyanır 15 dkda. Ben size kendi yaptıklarımı anlatayım. Belki uygulamak istersiniz. Çok küçükten başladım. Uyku vakti diyerek ışıkları kapatıp sessizlik sağlayıp yanına yattım saçını okşadım popoya pış pış yaptım ninni söyledim hafif tonda yeri geldi türkü söyledim ee ee çektim. Sarıldım öptüm. Neyse eline de amigurumi bir oyuncak verdim sadece uyku zamanı gösterdim. Bu böyle 1 hafta sürdü. Uyur uyumaz kalkmasım 5 10 dk dalmasını bekleyip kalktım yanından. Sonunda her uyku vaktinde yavaş yavaş destekleri geri çektim. 2,5 yaşında oğlum geceleri aralıksız uyur öğlen uykusunu da 3 bazen 4 saat yapar. Uykuyu sevdirip güvende hissettirin bu insanlara para vermeyin