Rose1221 Mucizemsin21 benimki de kusuyor bazen. Bazen de küsmüyor. Bence reflüdwndir. Çok sıcak yapmayın mamayı topak o zaman oluyor.
Mucizemsin21 Rose1221 yok çok sıcak yapmıyorum herzamanki yaptığım sıcaklık ama 2 biberonda topaklanıyosa 2 sinde topaklanmadı bakalım deneyerek çözecez😇