Mucizemsin21 Kızlar kokusu bi değişik sanki bide topak kalıyor ya 1 numara hemen çözünüyordu aynı sıkıntıyı çeken varmı tarihine baktım geçmemiş daha çok var ilk defa aldığım için anlayamadım normali mi bu acaba
ikizlerinannesi2985 Mucizemsin21 2 numaraya geçtiğimde kokusu bana da değişik gelmişti. Kötüydü 1 e göre ama topaklanma sorunu hiç yaşamadık. 3 kullanıyoruz şimdi
Mucizemsin21 ikizlerinannesi2985 demi değişik bi koku var ya tanıdık bi koku ama nerden çıkaramadım kötü ama 😂topaklanma da yaptı dibinde çözülmüyor birazı
Zlm Mucizemsin21 ilk kutunuz mu heosinde öyle mi oldu bide karton kutukar kokuyomus karton kutu mu aliyosunuz ben kusmada yaşamadım hasta falan olmasın
Zlm Mucizemsin21 ben hiç denk gelmedim kokuya eve gidince bakiyim belkide ben dikkat etmedim ama topaklanma olmuyo ondan eminim kusmada yaşamadım
Mucizemsin21 ikizlerinannesi2985 anladım canım bi gözetliyim ben normalde de kusar reflüsü varda herşeyi mamaya bağlıyorum heralde ilk gün ya😂
ikizlerinannesi2985 Mucizemsin21 o zaman reflüdendr canım o😀 bi takip et bakalım. Sorun çıkacağını sanmıyorum
Rose1221 Mucizemsin21 benimki de kusuyor bazen. Bazen de küsmüyor. Bence reflüdwndir. Çok sıcak yapmayın mamayı topak o zaman oluyor.
Mucizemsin21 Zlm bi bak canım bide bende bir numarada var şuan ikisini karşılaştırma şansım var o yüzden anlamayabilirsin belki