Buglemim09 cemre_-34 asperox aspirin var bimde genel temizlik ürünu aslinda ama ben cikmayan lekelere sıkıp yarim saat bekleyip yikamistim birtek o cikarmisti lekeleri. Vanish leke cikarici da aldim ama onu bocada etsem pek bi etkisi olmamisti 🌸
Kimkibu Buglemim09 asperoxu ben eşimin tisortune sıkmıstım çöp oldu renklilerde olmuyor camasırsuyy gibi renk atıyor
Kimkibu cemre_-34 tam cıkarmadı ama baya hafifletti belli belirsiz kaldı ama benim kalmıstı biraz hemen yıkayamadım belki anında yaparsanız cıkar
KaganMert Dimitrina_kovaceva ben organik bebek deterjanı ilke tekrar yıkıyorum acaba kimyasallar o şekilde arınmaz mı
Asuyar cemre_-34 e bebeğin çamaşır suyu tozu çok guzel deneyin.. renklilerede rahatlıkla kullanılıyor. Ağartma solma yapmıyor memnunum
Acelyam04 Yica günesin lekeleri ucurma özelligi varmis kayinvalidem kurutemizlemede calisiyo o söylemisti banada yazin günesw ser diye disari ipe sericem normal.
Mommqueen cemre_-34 7 aylık oğlum tek bir lekesi yok hiç bir kıyafetnde 😅 ama annem kızımınkileri beyaz sabunla citilerdi arada leke olunca öyle atardı makinaya cıkardı da
Uzaymekiii cemre_-34 lekeli yeri yağlı değilse soğuk suyla yıkayıp vanish leke çıkarıcıyla suya basıyorum 1 saat falan bekletip yıkıyorum çıkıyor yağlı ise bulaşık detarjanı ve sıcak suyla aynı işlemi yapıyorum