cemre_-34 ben her lekeyi çıkarıyorum önce lekeye bulaşık deterjanı sürüyorum sonra normal makinaya atıyorum içine kıyafetlerle beraber 1 adet bulaşık makinası tableti atıyorum. Sonra normal çamaşır gözüne çamaşır deterjanını vs koyup normal yıkıyorum. Tabi ki çamaşır makinası bittiği zaman bu kez göze sirke koyup bir kez daha baştan yıkıyorum çünkü kimyasallar arınsın diye. 😂