Bizimde ateşli geçti ama duş soğuk kompres uyguladık bi kere pedifen verdm düştü ama yine çıktı takio ettim 37,5 38 lerdeydi ilaç vermedim bida gece alarm kurdum saat başı kontrol ettm 2 gün sürdü ateş şükür 38,5 olmadı olsaydı ateş düşürücü vericektim
doktorumuz öncesi ve sonrası ateş düşürücü önermiyo sonucta vücuda canlı mikrop giriyo metabolizma savaşsın biraz 😊
geçmiş olsun sakin olun hepimiz aynı şeyleri sırayla yaşıyoruz