_RainBow Dün 4. Ay aşımızı olduk ama ateşimiz düşmedi bir türlü,ne kadar sürdü ateşle atlatanlar acaba,ikinci kızım ama ilk başıma geldi ateş yaptığı oluyordu ama hiç düşüremedim ne yaptıysam 😕
Duyguakcam _RainBow merhaba çok geçmiş olsun. Bizde dün 4 aylık aşıyı vurulduk aşı dan sonra doktorum 1 çay kaşığı minafen içermemi söyledi her aşıdan sonra içiririm. Çok şükür bi sıkıntı olmadı hiç. Tavsiye ederim
Zehrafth _RainBow biz de olucaz anlatrmsnz kac tane nerden vuruyolar ateş genelde oluyomyms duş falan aldrablyomyz
Mucizemtaham _RainBow korkma canım bişeycik olmadan atlatırsınız inş ebin oğlumun 3gün sürdü ateşi havalarda sıcak ne kadar da soyundurup suya soksan faydası olmaz sanırım calpol yda muadili bi ilaç ver istersen rahatlatır bebeğini
Eyllhfa _RainBow benim kızımda da 4 ay aşısı çok ateş yapmıştı üstünü soyup koltuk altı kasık ve başına pamukla saatlerce insin diye uygulamıştım ateş düşürücü vermiştim geçmişti bazı doktorlar suya koymayın ateşi olunca diyorlar biz acile gitmiştik aşı ateş yaparsa iyi demişti vücudu aşıyı benimsiyor normaldir demişti canlı aşılar ateş yapar önce soğuk uygulama en son ilaç demişti
_RainBow Duyguakcam ateş düşürücü calpol verdim fitil verdim ama banamısın demedi valla napıcam şaşırdım kaldım hala ateşi 38 lerde ılık suya soktum kaç kere ☹️
Anneci Zehrafth 2 bacağa vuruyorlar biri acıtıyor birini anlamıyor ve banyo yaptırabilirsiniz benim oğlumda ateş olmadı çok şükür
_RainBow Zehrafth iki tane vuruyorlar bacaktan,bende baktım ama kiminde hiç ateş olmamış yada kolay atlatmışlar benim öyle olmadı malesef umarım sizde kolay atlatırsınız ☹️Ben ılık suya soktum sanırım verem aşısında yıkanmıyor
Duyguakcam Zehrafth minafen i diğer ilaçlardan daha sağlıklı buluyor doktorum ( calpol falan) . 1 aylık aşımızdan beri aşı dan sonra 1 çay kaşığı verirsin dedi ve her seferinde 1 çay kaşığı veririm her aşıyı da sorunsuz atlattık şükür. Sizde geç kalmış değilsiniz bi deneyin derim
ulkununannesi _RainBow ikinci ay aşısında ne olmustu bebeginiz ona gore tahmin yurutucem ben de. az kaldi 4.ay aşimiza korkuyorum
_RainBow Mucizemtaham ilaç verdim ama rahatlamadı hemşire fitil ver dedi ama o bile etkilemedi inş atlatırız çokta ağlıyor uyanınca ağrısı oluyor belliki
_RainBow ulkununannesi çok ateşi olmamıştı huzursuz falandı az ateşle atlattık ama bu bizde böyle etki etti 😕