Elifipk yaseminoztrk aynısını eczacıda dedi başlangç olarak aptamil kullanıcam daha sonra bebelaca geçicem bnde cok sağolun
324- Elifipk bence sma prıbıyotık mama daha ıyı aptamıl cok gaz yapıyo bebelacda kabız yapıyo sma hem doyuruyo hem gaz yapmıyo hemde kakası cok ıyı tabı bunu sız deneyıp anlıcaksınız hangısı bebegınıze daha ıyı geldıyse.
Cennet-Eserr Elifipk aptamil conformil bize çok iyi geldi. bebelacta alacaksanız bebelac gold alın hem güzel kilo yapıyor
Elifipk Cennet-Eserr ya kullandım bugün aptamili ama cok sevemedi sanırım 120cc yaptım yarısını içti sadece acaba alışırmı
Cennet-Eserr Elifipk aptamil conformil aldıysanız o diğer mamalara göre bir tık daha acı belki ondandır
Elifipk Cennet-Eserr evet onu aldm inş zamanla alışır cok vermyrm zaten günde 3 defa vericem anne sütüde alıyo cnkü