Nurkk hiçbiri olmadı canım çok şükür. Düşünce ağladı tabii ama kucağıma alınca 1 dk içinde falan sakinleşti. Biraz uyukladı ama mama verdiğim için olduğunu düşünüyorum çünkü hep öyle oluyor. Davranışları her zamanki gibiydi ve üstünden 2 gün geçti herhangi bir farklılık yok. Olsa belirti verirdi değil mi? Teşekkür ederim bu arada ilginize🙏🏻