Almina4497 aynen öyle yüksekten düşmüş olsa zaten hastaneye uçarım, ki kafasında hiçbir şişlik vs. bir şey olmadı. 🙏🏻Kucağıma alınca sustu, ateşi çıkmadı, fışkırır kusmadı. Bir anne çocuğu düşer de rahat olabilir mi hiç? Halden anlayanların olması sevindiriyor sağolun valla. 2 gün geçti üstünden gayet iyiyiz çok şükür.🙏🏻 Radyasyon almadığımıza da ayrıca mutluyum.