GulAkkaya asarken 2 ye katlayip tam ortalayip asarim. Katlarkende ambalajfan cikmis gibi katlarim utuyle aram yok. Ust kiyafetlerimi askiya asar oyle ipe asarim. Paltalonu esofmani da iyi bir silker sonra belinden asarim belindeki mandal izini kim görecek.
Gomlek ince sifon kumaslari veya ozel davet misafirliklete giderken utu istemese de utulwrim koldaki ütü izleri i herkes görsün o cizgiyi temiz desinler😁