İf yapmayı deneyen var mı acaba ben de yapmak istiyorum 16:8 olarak
saat 11 kahvaltı 15.00 ara öğün 19.00 akşam olarak düşündüm ama sütüm kesilir diye korkuyorum. Bir kaç denemem oldu ama sanki kızım doymuyorgibi göğüslerim boş gibi geliyor. Bebeğim 3 aylık sadece anne sütü alıyor