bulut22_ ben emzirmiyorum onu belirteyim başta. 16 aylık oğlum. Kalori hesabı yapmadı. Ya da yaptıysa da bana söylemedi 😅 aslında aç kalmıyorum baya doyurucu bir diyet listem var. Fakat benm 5-6 senedir devam eden yeme bozukluğum var. Bunun için terapi de alıyorum zaten. Tek başıma yaptığım diyetler hep yarım kalınca diyetisyenle çalışmaya karar verdim. Ekmek günde 3 dilim, pilav makarna gibi şeyler hiç yok. Abur cubur tatlı vs yok. Tatlı ihtiyacını başka şekillerde karşılıyor. Her hafta o haftaki durumuma göre değişiklik yapıyor. Bugünkü görüşmede 3.2 kg vermiş olduğumu gördüm hepsi yağdan. Belim 4 cm incelmiş. Bu şekilde görünce de daha motive oluyor insan.