Eysar ofkelisirin vardı başka birşeyle değiştim çok rahattı kilasik ince alyans aldım bende 3.mm olandan o daha hoşuma gitti
Prensesannesi1308 ofkelisirin aynısı bnmkinin yeni aldım daha hiçbir kesme vs bisey olmuyo çok güzel duruyor tavsiye ederim