ofkelisirin bizim ilk evlilik yüzüğümüzdü üstünde taşlar vardı eşimin sadeydi ,maalesef 2 yıl sonra değiştirdim ki ben evde takmıyorum (küpe,yüzük ,saatte takamam) görünüşü evet çok güzel ama çok rahatsız ediyor eşim devamlı kullanıyordu parmağı hep yara oldu , bende rahatsız olmaya başladım düz sadece bombeli modelle değiştirdik