ayscnky1 mama sandalyesi biraz yine kurtarıcı oluyor yine bi nebze bişeyler yiyebiliyorsunuz hazırlayabiliyorsunuz. Ona da oturmamak için elinden geleni yapıyor zaten ama yine de el mecbur koyuyorum. Yoksa bişey yiyip içemem. Salıncak alacaktık elektrikli mesela 4. Ayda ama bi iki ay kullanır sadece diye alamadık. Yani bişey işe yarayacağını bilsem direkt alırım alıp alıp her şeyi kenara koymak istemiyorum. Aynen dediğiniz gibi bende komşular gelecek diye endişe ediyorum. Ama bilerek bebeğimizi ağlatmıyoruz ki insani ihtiyaçlarımız için. Yani sürekli gözünün önünde olmak da yetmiyor kucak kucak. Bide aileler böyle yapışık yaşamak hoşumuza gidiyor sanıyorlar kucağa alıştırmışsınız falan onlara çok kızıyorum. Çocuk almayınca çığlık çığlığa sakinlemiyor ki almayınca hele yanından geçince iyice kızıp kızıp bağırıyor. İnşallah bu zamanlar da geçecek nereye kadar kucakta durabilir ki diye düşünüyorum. Sizin 5 aya yakınmış doktorunuza sorup koyabilirsiniz mama sandalyesine bende 4 ay 10 günlük falandı ilk koyduğumda.