ayscnky1 benim bebeğimde neredeyse 7 aylık dediğiniz gibi tek durmaz kesinlikle yanında birinin olması lazım tek uyumaz çok çok çok nadirdir tek uyuduğu yani 7 ayda 3 sefer olmuştur en fazla. Onun dışında onu bir yere yatırsak yanında yatmasak 10 dakika uyur sadece. Kucak yani tek derdi işi gücğ kucak yoksa yaygara kıyamet. Kitap okuyoruz, oyuncak gösteriyoruz falan yok en fazla 5 dakika bide öyle bişey ki oyalanmak istemediğini bariz belli ediyor oyuncağı kitabı falan ters çeviriyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Mama sandalyesine koyup yemek yapmaya çalışıyorum yemek yapana kadar ömrümden ömür gidiyor her gün çünkü durmuyor huysuz bir bebek. Eşim de haftasonları dinlenemeden kendimizi dışarı atıyoruz en azından kucakta durmuyor bebek arabasında duruyor diye. Yoksa bütün gün söyleniyor. Bide evde ikimiz varken ben iş yaptığımdan uyumuyor hafta sonları ses olmauacak uyuması için.