2maviboncuk Ebruli3452 Fotokopisi bilmiyorumda ben direk kimlikle gittim onlar çekmişti orda fotokopiyi
mmssmm Ebruli3452 kullanıyorum evde int var o yüzden bi yere giderken vs paket alıyorum gayet uygun fiyatlarda. kimlikle bime gitmiştim 15 dk falan sürmüştü
Mamasboy Ebruli3452 ben değil ama kayınvalidem kayınpederim bimcell kullanıyor. Köye gittiklerinde bile çekiyor. Benim çekmediği yerde onların çekiyor valla.