Zebe valla bende gözüküyor şuan😁 30 TL cayma bedeli 50 de kullanım fatura bedeli 80 lira ödeyip kurtulcam. Bir de şikayet ettim Vodafone beni arayıp İnternet imi kontrol ettiler evet sizin bolgede sorun gözüküyor dedi ama bişey yapamıyormus merkeze iletecekmis hem çekmesin hemde 85 lira fatura ödeyecem 🙄