Denizzz88 Mavi-96 kilosuna göre alıyorum ben prima 4 numaradayız şuan 9-14 kg diyor oğlumda 9 kilo şuan 4 numara iyi geliyor ama 14 e kadar kullanamaz. Göbeğinde bacaklarında lastik izi çok çıkıyorsa eğer elimle bakıyorum sıkı sıkıysa değiştiriyorum
Mavi-96 Denizzz88 bende 3 numara kullanıyorum 4.5 aylık elimdeki bitince 4 e geçicem kızımın kilosu geçen hafta 6.600 dü
Denizzz88 Mavi-96 ben premium care kullanıyorum 6.600 ken 3 numara iyi geliyordu aslında aktif bebek daha mı küçük acaba numarası ki
Mavi-96 Bilmiyorum ki premium care serisiyle aktif bebek arasındaki fark nedir acaba lastık izi mi yapmıyor
Biskrem Mavi-96 prima kullaniyorum,7 kiloyken 4 no ya,9.5 kiloyken 5 no ya,12.5 kiloda 6 no ya gectik. 15.5 aylik oglum