gezgin_anne Sedaekrem ben 6 numara kullandım kalıpları normaldi yani ustunde yazan kg uygun alabilirsiniz
Saitkereminannesi Sedaekrem baby turco kullanıyorum memnunum hatta yarın A101 uyguna geliyor koşup alacam 👍