Newmom2020 ben de oğlumun odasını 26 aylık civarı ayırdım. Hiç zorlanmadım. Bizle aynı yatakta hiç uyumadı, bizim odamızda kendi beşiğinde uyudu hep. Odasını ayırırken de gündüz uykusundan başladım. Odasında geçirdiğimiz zamanı arttırdım, hayvanları çok seviyor köpekli nevresim takımı aldım serdim. İlgisini çekti. Gidip gidip yatağın içine oturdu köpekleri sevdi falan😀Gündüz uykusunda sorun olmayınca da artık burda uyumak ister misin, uyanınca anne diye seslen ben gelicem yanına gibi anlattım hep. Sorunsuz alıştı. Konuşup anlatmak önemli bence. Memeyi bırakırken de yatağını ayırırken de hep konuştum.yaşının büyük olması bana zorluk değil daha çok kolaylık sağladı. Sizde beşik için ilgi çekici nevresim takımı, oyuncak vs alabilirsiniz. Gündüzleri beşiğinde oyun oynayabilirsiniz. Böylece orayı severse gece de uyumak ister diye düşünüyorum. O kısmı hallettikten 1-2 ay sonrada odasını ayırırsınız
emme olayını da odasını ayırmadan hemen önce yaptım. Artık zevkine emiyordu. Annecim ben de süt bitti artık sen de çok büyüdün, süt istediğinde marketten alıcaz, inekler bize getiricek dedim. Bir kaç gün emmek istediğini söyledi ama hep aynı şeyi tekrar ettim. İnat, ağlama vs olmadı şükür.