Asyaveben en iyisini yapmışsınız, ben içine koyacağım güvenli bir yer olsun kapı çaldığında veya bir şeyi silmem gerektiğinde vs diye park yatak almıştım, uyuyunca içine yatırırken ağlıyor uyanıyor, yanına yatılmıyor, biraz öngörülü olsaydım ben de öyle alırdım 😔 kendi odasında da takım büyüyen beşiği var olmazsa onu bozup tekli yatak yapıcam ne de olsa hiç kullanamadık