Gizem9565 Yusaydef bana aşı yapan hemşire ishal olabilir korkma demişti normalde benim bebegim zor kaka yapıyodu bu aşı ishal yapar demişti bende yapmadı ama benim bebegim kabız sürekli
Gizem9565 Yusaydef kız korkma bisey olmaz benim ki böyle kaka yapınca ishal sanıyodum yapmayınca kabız valla ilk bebek çok zor doktor da bıktı benden sürekli soru soruyom doktora kaka resmi Bile attım düşün 😂
Yusaydef Gizem9565 bende yazmaya utanıyorum ya ardı ardına soru soruyorum hocam bide diye diye 😂😂😂 ya gurbetteyim ilk bebeğim bişe olsa hemen tedirgin oluyorum etrafımda soracak kimse de yok iyi ki burası var haha , 😂
Gizem9565 Yusaydef ayy aynı benn… Kimsem yok eşim hep işte doktor diyo on aylık olana kadar gelme bende hep yazıyom 🤦♀️🤦♀️🤦♀️artık adam bıktı bizden