Yusaydef benim oğlumda olmuştu ilk dozda sıkıntı olmadı 2. Dozda beslenme reddi ve ishal oldu. İlk gün bekledim ama 2.gün sordum yarına devam ederse getir demişti. Emmediği ve sürekli ishal şeklinde yaptığı için susuzluk ihtimalinden. Bence sizde doktora götürün 5-6 gün fazla