Khaleesi gelll sarilalim bacimmm benimki daha 2 ay 10 günlük aslaaaaa uyumuyor bu nedir arkadaş yaaaww🤦🏻♀️🤦🏻♀️ çok yoruldum çok uykum geliyor. Millet burda 2 aylık bebeğim çok uyuyor diye şikayet ediyor 😬😬😬😬 bizim ki bildiğin cingöz Allahim sen yardım etttt