ygzrope ilk kızım 28 aylık olduğunda kardeşi dünyaya geldi şuan büyük kızım 33 aylık küçük kızım 5 aylık oldu ben şahsen aşırı zorlanıyorum :(( büyüğümün tam etkinlik yapma kendini tanıma dönemindeyken yeni bir bebekle ilgilenmek çok zor.bazen ikisinede yetemediğimi düşünüp onlara haksızlık ettiğimi düşünerek çok üzülüyorum keşke biraz daha bekleseydim diyorum ama şuan 34 yaşındayım ileri yaşa bırakmak istememiştim kardeş olayını.bilmiyorum rabbim sağlık sıhhat versin ama tükeniyorum gerçekten.3 yıldır en basiti doya doya sakince banyo yaptığımı bilmem hep bir koşturmaca ve iki bebekle iki katı hareket :(