Deletedmom484545 Blackcloud valla varya bıhtık yaaa 😂 keşke aralarında 5 yaş olsaydı bari . Ne acelm varmış burda yaş arası erken olanlara istemsiz sinir oluyorum bananeyse delimiyim neyim aklıma ama yasıyor olduklarım geliyo napim😂 doğurmayın diye bagırcam ne gerek vardı hele ben heleeeee bennn ah akılsız kafam anamı dinlemedim😂😂😂
Blackcloud Deletedmom484545 Ahahahahahah yaa ilerde büyüdüklerinde evdeki sessizlik bizi huzursuz edecek bu seferde.😃
Kadifemsii Blackcloud 20 den sonrası çabuk geçiyor ya ama son zamanlar geçmek bilmiyor ilkinden hatırlıyorum 😬
Deletedmom484545 Blackcloud ay kafamı dinlerim valla yok büyüselerde dertleri bizmez ikiside erkek bide hep kavga dövüş olur 😂
PembePelikan Deletedmom484545 eltimin kız çocukları var plastik tabaklarda yemek vermiş uzun süre, çünkü arkasını dönse cam tabakları birbirilerinin kafasına atıyorlarmış , mecbur plastiklere geçiş yapmışlar, söyleyeceklerim bu kadar 😅
Alnalprdha ygzrope keşke kolay diyebilsem doğrular maalesef 😔 büyüğüm kız küçüğüm erkek krizler kopuyor evde tabiki güzel yanlari da çok
ygzrope Alnalprdha tahmin edebiliyorum ama olumlu olmasını istediğim için olumlu yanlarını düşünmek istiyorum 🙈