Kizlar biz de suan 4 ay atgini yasiyoruz size cok onemli tavsiyelrim var inanin altin degerinde. Oncelikle bebegin hareketini takip edin mesela uyku belirtisi ne aglama mi huysuzlanma mi esneme mi onu gordugunuz gibi hemen yatirin hic beklemeyin yok 5 dk bekliyeyim yok yarim saat gec yatsin gec kalksin hemen yatirin cok aglarsa kucaginiza alin sakinlestirin beşiğe koyunca onunla yuksek sesle biseyler anlatin bi de benim bebegim onceden yüzü kapali yatmazdi bu atak doneminde yuzunu kaptarak yatiyor siz de bi deneyin uyuyunca acarsiniz bazen emmeyi yarida kesiyor zorlaniyorum yataga koyup sakinlestiriyorum ya da arada uyaninca emziriyorum valla ben bunu yaparak rahatladim