Aynı durumu yaşıyoruz sanırım 4 aylık sendromu varmış uyuku düzensizliği olurmuş sürekli ağlıyor sürekli oyun istiyor ben bugün şey yaptım bütün işimi güçü bıraktım onunla ilgilendim ağlatmadım uyuturken zorlanmadı ama hep bi ağlama modunda o yüzden ellimden geleni yaptım benim oğlumda 4 ay 25 günlük