Katun Merhaba. Birakali 2 buçuk sene falan oluyor. Belkide üç. Bir anda kestim. Hatta paketim de doluydu. İlk bir ay çok zorlandım. Sabah kalkar kalkmaz aç karna içmeyi, yemek arkası yapmayı çok seviyordum. İlk aydan sonra ara ara isteklerim oluyordu. Ama 2-3 ay dişini sıkarsan gerçekten tüm sıkıntılar bitiyor. Birde gerçekten bırakmayı istediğinde bırakıyorsun önce kafada bitireceksin. Benimle birlikte eşimde bıraktı, yaptığımız en iyi şey bu oldu diye konuşuyoruz hala😄 Umarım tamamen bırakabilirsiniz siz de.