Katun Evet kızlar böyle bi karar aldım inşallah bırakıcam🥲çünkü artık hem bana hem cebime zarar vermeye başladı ciddi anlamda. Ve aşırı abarttım resmen günde 1 paket gidiyor….bırakan varmı merak ettim nasıl bir süreç acaba😑
GulAkkaya Katun ben değilde eşim bıraktı 2 hafta oluyor Öyle zorlanmıyor ama dişlerine vurdu Bi anda bırakınca hep apse oldu
Yagmuurr Katun Asla vazgeçemiyorum ve günde 1 paket içiyorum bir kere denedim sinir krizi geçiriyordum nerdeyse aşırı aşırı bağımlıyım yani 🤭
Bsradskran Katun ben hamile olmadan bir ay önce bıraktım çok şükür içmiyorum hala daha 1 yılı geçti ve gebeliğin verdi sorumlulukla bıraktım sanırım sonra da içmek istemedim emzirdiğim için tabi ben günde bir paket içmiyordum en fazla 6-7
Aykizimm Katun Benimkine bırakmak denirse bıraktım😂 Hamileyken falan hiç içmedim şimdi de ara ara arkadaş ortamında içerim o kadar🤭
feyzas Katun ilk bıraktığınız zamanlar dişler ve ağız içi baya etkileniyor. Ben de hep yara çıkmıştı ve dişimi sıkmaya başlamıştım ama zamanla geçiyor
Katun Pinar_kb bende 15 yıldır içiyorum resmen artık yürüyüşte falan nefesim kesiliyor tıkanıyorum eşimde kullanmadığı için kokusundan rahatsız oluyor. Günlük duş alıyorum ama içmeyen insan hemen alıyor kokuyu
Katun annesininaslanii evet yavrum benim ya beni içerken görmesin hiç istemiyorum o yüzden bırakmam lazım artık
Pinar_kb Katun biz aynı anda bırakmaya karar verdik. Düğün gecemiz eve geldik son sigaramızı içip bıraktık 👍