patiseverr_ bu ay olan 3 aşının ikisini yaptırdık verem asısını 1 hafta sonra yaptırdık 2 asıyı yaptırdığımız zaman biraz ateşi ve agrısı oldu atesi 38 yaklaşınca 1 kez 1 çay kaşığı calpol verdim
2,3 gün agrısı huzursuzluğu oldu ama verem askısında ateş yada agrı olmadı
sizde doktor kontrolünde calpol vermeye devam Edin ama danışın doktorunuza mutlaka