Tugkaninannesi mutlucan surekli ustune dusuyorsaniz yap yap diye inadina da yapmiyor olabilir. Benim oglum da oyleydi. Bir de cocuklarin ruh hali cok farkli yani illa yapmak zorunda degil sadece bay bay yapmak ya da yapmamak hicbir seyin gostergesi degil bence
2under2mom zynarya bebeğiniz su an nasıl ? Benim oğlumda 16 aylık adına bakmıyor ama goz teması var iletişim kuruyor. Tedirginim ben de adına bakmamasından ötürü.