Tansu67 Asil7878 bizimde süt alerjimiz var 5 aylık olduk. Aptamil pregomin AS kullanıyoruz günder bir kaka anca yapıyor bazen 3 günü de buluyor 😒 kakanın miktarı, rengi, kıvamı nasıl bu da önemli tabi.
Tansu67 Asil7878 bizde olmadı şükür. Ama tadı çok kötü her bebek yemiyor bu mamayı. Vanilya şurubu ya da pekmezle tadlandırıyor çoğu. Bize alerji doktorumuz Relactaz damlayı önerdi, o damla çok iyi geldi bize. Size de tavsiye ederim
Tansu67 Asil7878 ben bişey katmıyorum bizim ki nasıl olduysa öylece yedi. Ama çoğunluğu sevmiyormuş. Sevmeyenler tadlandırmak için mamanın içine katıyormuş
Tansu67 Asil7878 karabükte mı yaşıyorsunuz diye sormamın amacı hangi doktora gittiğinizi soracaktım. Araştırma hastanesinde ki çocuk gastroenteroloji doktoru eylem bey istifa etmiş bizde doktor arıyoruz takip için
Tansu67 Asil7878 adem bey medikar da sanırım. Size alerji testi hakkında bilgi verdi mi. Bize ankara ya da zonguldağa gidin dediler salı ankara ya gideceğiz. Gündüz köymen yapıyormuş ama bize pahalı geldi
Asil7878 Tansu67 bizden kaka tahlılı aldı gizlı kan çıktı gündüz bey var o alerjı testi yapıyor Karabük’te