Takashayaz
gayet normal BiZimde araya diş süreci girdi mesela hep beni ister oldu ama bu bir anda bozulacak bişey değil canları yanıyor bizleri yanında istiyorlar. Siz nw yapıyorsanız istikrarlı şekilde devam edin. Yanında olduğunuzu hissettirin bol bol göz teması kucaklama yapın. Düzelir sizin güvenli bağlanma olmuştu aranızda okumuştum ben. ama ara ara böyle ihtiyaç duydukları zamanlar oluyor. Dediğim gibi aşı zamanları ne bileyim diş zamanları bi kucak istiyorlar. Gayet normal.