Takashayaz tek bir duruma bağlı kalarak yorum yapmak doğru olmaz tabiki genel davranışlarını gözlemlemek lazım geri geldiğinizde sizle oynamaya devam ettiyse ekstra sorunlar çıkarmadıysa olumlu bir durum o an başka şeye odaklandıysalar ilgisini çeken şeye yönelebiliyorlar. Çocuğum beni sevmiyor ben gidip gelince umrunda olmuyor gibi şeyler düşünüp kendinizi üzmeyin bence bir çocuğun anneye bağımlı olması artı birşey değil aksine olumsuz. Sizinde bir hayatınız var sonuçta her an her saniye çocuğunuzun yanında olamayabilirsiniz o yüzden başkalarınada alışmasına teşvik dahi etmek gerekir. Böylelikle ilerki yaşlarda özgüven sahibi bir çocuk olabilsin