Derinsmommm Glysrcn sağlıkları yerinde olsun önemli olan bu aslımda. Ama insanları yaptığı yorumlar yüzünden sinirlerim bozuldu, takıldım biraz.
Glysrcn Derinsmommm ben de siz gibiydim başlarda. Doktor. Yapısı böyle dedi artık sağlıklı olsunlar tabi önemli olan o. Ama yine de bazen düşünmeden edemiyorum yedikleri hiç mi kilosuna fayda etmiyor diye 🤷
ZehraSareMom Derinsmommm Boşverin kimseyi memnun etmek zorunda değiliz doktorumuzun ne dediği önemli olan ☺️
curly_mom Derinsmommm benim oğlan 10 aylıkk3n 8.5 kiloydu 🙋🏻♀️ E yemesi de iyiymiş bence dert edecek bişey yok.. gelişimi yerindeyse sağlığı iyiyse kiloya çok takılmamak lazım.. 7 -8.aydan sonra çok kilo almıyolar zayen..